HOBART GmbH

Comparison list
HOBART

HOBART TWEEMAAL GENOMINEERD!

Onze oplossing voor het reinigen én drogen van reusables is dubbel genomineerd voor de Horecava Innovation Award 2023.
We zijn genomineerd in de categorie equipment & services en voor de Duurzaamheid Award Karel de Vos!

De categorie equipment & service bevat producten/systemen die het werk voor ondernemers en medewerkers vergemakkelijken, verlichten, verminderen, bespoedigen of veraangenamen; Technieken die zorgen voor betere kwaliteit van het horecaproduct. De Karel de Vos Award draait om vakmanschap, maatschappelijk ondernemen, vernieuwing, passie en gastheerschap.

Genomineerde concept HOBART
Per juli 2023 gaat de wetgeving veranderden. Wegwerpplastic mag vanaf dan niet meer gratis worden verstrekt. Dit met zicht op het grote doel, wegwerpplastic uit te bannen. Daarbij komt de verplichting voor toeleveranciers en horeca ondernemers om een herbruikbaar of recyclebaar alternatief aan te bieden.

Overschakelen naar reusables brengt nieuwe hygiëne-uitdagingen met zich mee. Onze innovatieve oplossing zorgt voor de juiste technologie. Reusables kunnen in een voorlader eenvoudig gereinigd en gedroogd worden, met onze speciale wasrekken voor reusables, de TOP-DRY droogtechniek en het HYLINE naglansmiddel voor kunststof.

Uitreiking tijdens Horecava 2023
De prijsuitreiking voor de Horecava Innovation Award is tijdens de Horecava. (9 t/m 12 januari 2023) HOBART is uiteraard aanwezig tijdens deze beurs. Hier zullen wij ons concept uitgebreid toelichten. Bezoek ons in hal 2, stand 02.111.

Dank jury voor deze erkenning, we zijn trots op deze dubbele nominatie!

Meer informatie over onze oplossingen om reusables te reinigen en te drogen hier: Reinigen reusables | HOBART

Hobart Press contact
Robert-Bosch-Straße 17